مصاحبه آرشیو خبر ها
می توان به مسیر قبلی بازگشت

می توان به مسیر قبلی بازگشت

الساندرو دل پیرو پس از خداحافظی از باشگاه سیدنی استرالیا از گذشته ، اکنون و آینده اش صحبت کرده و عنوان می کند که "می خواهم تجربه جدیدی کسب کنم."

اسطوره بیانکونری در مصاحبه با روزنامه L’Avvenire اعلام کرد که آماده است تا برگ جدیدی از دفتر زندگی شخصیو حرفه ای اش را ورق بزند.

"ممکن است بدیهی باشد اما حرف درستی است ، دور بودن از کشورتان باعث می شود بیش از گذشته قدرش را بدانید." او از خانه اش در استرالیا این را گفت.

"وقتی که اکنون این شریط فراهم نیست شما هر چیزی را که در گذشته بوده درک خواهید کرد.

مخصوصا در فوتبال ایتالیا ، من از آن کسانی نیستم که به هر قیمتی حاضر به انتقاد باشم. مشکلاتی وجود دارد ، مخصوصا که بعضی از قهرمان های بزرگ دوست دارند جایی جدید را تجربه کنند ، اما ما می توانیم دوباره به مسیر قبلی برگردیم. در گذشته نیز همچین اتفاقی رخ داده است. در بیرون از زمین باید بدنبال نقص های خود برای بهبودشان باشیم."

دل پیرو کارش را در سری آ با یوونتوس از سال 1993 آغاز کرد ، از آن روز چه چیزی برای او فرق کرده است؟

"خیلی چیزها تغییر کرده اما اشتیاق من به ورزش تغییری نیافته. من پس از آخرین بازی ام برای یوونتوس ، سبک مشخصی از فوتبال را کنار گذاشتم و سپس راه دیگری را انتخاب کردم ، زیرا که نمی توانستم بیشتر از آنچه توانایی دارم از خود نشان دهم. بنابراین بدنبال تجربه ای متفاوت رفتم.

من تا ابد بازی نخواهم کرد اما مطمئناً تا جایی که بتوانم با همان شور و اشتیاق بازی می کنم."

از الکس در مورد مهمترین لحظه و نقطه دوران فوتبالی اش که ترجیح می دهد فراموش کند سوال می شود :

"وقتی به عقب نگاه می کنم نمی خواهم چیزی را از یاد ببرم. اگر مجبور باشم یکی را حذف کنم ، یکی از فینال هایی خواهد بود که با یووه یا تیم ملی از دست دادم. لحظه ای که نمی توانم فراموش کنم نیز آن لحظه ای است که هر بازیکنی آرزوی تجربه اش را دارد : فینال جام جهانی. بلند کردن جام رو به آسمان در برلین 2006 نشان دهنده اوج زندگی حرفه ای من است."

حالا که دل پیرو خروج خود را از سیدنی اعلام کرده برای آینده اش تمام دنیا را خواستار خود می بیند از جمله گزارش های رسیده از ژاپن و آمریکا.

"من هنوز تصمیم نگرفته ام. تنها فوتبال نیست که برایم جذاب است ، پروژه ی نهفته در پشت آن ، محیط پیرامون آن و فرصتی برای رقم زدن چیزی مهم در داخل و خارج از زمین نیز برایم اهمیت دارد ، درست مانند آن چیزی که در استرالیا انجام دادم.

وظیفه من تنها بازی کردن برای باشگاه نیست بلکه کار کردن برای تمام جنبه های فوتبالی است. یقیناً نمی خواهم چیزی را تجربه کنم که قبلا دیده ام و می خواهم تجربه ای متفاوت داشته باشم. این فلسفه من در زندگی است همانگونه که در ورزش نیز اینگونه ام.

من رویاهای بسیاری دارم که هنوز به حقیقت نپیوسته اند و یک مصاحبه آنقدر طولانی نیست که بخواهم تما آنها را لیست کنم. برای بچه هایم رویایی تصور نمی کنم که در ذهن خودشان نباشد. من امیدوارم که آنها بتوانند به رویاهای شخصی شان رنگ واقعیت ببخشند ، مانند راهی که من فرصت تحقق آن را داشتم."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: